Overslaan en naar inhoud gaan

Administratie en informeren van uw werknemers

Door de grootte van het fonds kan Pensioenfonds Vervoer een zo goed mogelijk pensioen tegen zo laag mogelijke kosten aanbieden. Daarnaast wordt oneerlijke concurrentie op aanvullend pensioen – een belangrijke secundaire arbeidsvoorwaarde - voorkomen. Doordat Pensioenfonds Vervoer een verplicht gesteld bedrijfstakpensioenfonds is, blijven werknemers die binnen de bedrijfstak van baan veranderen aan dezelfde pensioenregeling deelnemen.

De pensioenadministratie 

Pensioenfonds Vervoer heeft de uitvoering van de pensioenregeling(en) uitbesteed aan TKP. Zij ondersteunen u zo goed mogelijk bij het regelen van uw pensioenadministratie. Bij vragen staat de werkgeversdesk voor u klaar.

Veranderingen in uw personeelsgegevens kunt u eenvoudig en snel doorgeven via het werkgeversportaal. Hier kunt u bijvoorbeeld ook notaspecificaties terugvinden. Als u een administratiekantoor gemachtigd heeft, kunt u op het werkgeversportaal algemene bedrijfsgegevens aanpassen. Het administratiekantoor levert alle andere gegevens voor u aan.

Informeren van uw medewerkers

Iedereen die pensioen opbouwt bij Pensioenfonds Vervoer ontvangt jaarlijks een overzicht van het pensioen dat hij of zij heeft opgebouwd en naar verwachting gaat opbouwen als hij/zij blijft werken in het vervoer. Uw medewerkers kunnen inloggen op deze website en hun pensioengegevens bekijken. Als zij aangeven dat ze via e-mail geïnformeerd willen worden, ontvangen zij een mail waarin staat dat het overzicht klaar staat in hun online dossier op deze site. Zij ontvangen dan geen papieren overzicht meer. 

Ook als er iets wijzigt in de pensioenregeling informeren we alle werknemers voor wie de wijziging van toepassing is.