
Heeft u een klacht ?
Neem dan contact op en laat weten waar u niet tevreden over bent. Vaak komen we er samen uit. Ons telefoonnummer is 088 33 22 999.
U kunt ons ook een brief of een e-mail sturen. Beschrijf uw klacht en zet in de e-mail of de brief het telefoonnummer waarop we u kunnen bereiken.
U kunt e-mailen naar:
pensioen@pfvervoer.nl
U kunt schrijven naar:
Pensioenfonds Vervoer
Antwoordnummer 800
9700 WB Groningen
Bent u werkgever en heeft u een klacht? Bel dan 088 33 22 900 of mail naar werkgever@pfvervoer.nl
Bent u niet tevreden met de oplossing voor uw klacht?
Dan kunt u een ‘beroep’ instellen bij de klachtencommissie van Pensioenfonds Vervoer. U start dan een formele klachtenprocedure. Dat kan met een brief of een e-mail. U vindt het adres hieronder.
Als u ontevreden bent kunt u niet direct een beroep instellen. We proberen eerst altijd uw klacht op te lossen.
Bent u niet tevreden met de oplossing? Stuur ons dan een brief of e-mail met uw klacht en waarom u niet tevreden bent met de oplossing van Pensioenfonds Vervoer. Lees altijd het ‘Reglement Klachtenregeling’ rechts op deze pagina. We hebben zo duidelijk mogelijk beschreven hoe het indienen van een officiële klacht werkt en wat wij doen met uw klacht.
De klachtencommissie bekijkt vervolgens uw e-mail of uw brief. Daarna adviseert de klachtencommissie het bestuur van Pensioenfonds Vervoer over een oplossing. Het bestuur neemt daarna een besluit.
Bent u nog steeds niet tevreden? Dan kunt u terecht bij de Ombudsman Pensioenen.
Dit zijn dus de stappen:

Het adres van de klachtencommissie:
Klachtencommissie Pensioenfonds Vervoer
Postbus 501
9700 AM Groningen
Ombudsman Pensioenen
Bent u het niet eens met de afhandeling van het beroep dat u heeft ingesteld, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Ombudsman Pensioenen:
Postbus 93560
2509 AN Den Haag
Telefoon: (070) 349 9620
U kunt ook direct naar de burgerlijke rechter. Dus zonder dat u bij de Ombudsman Pensioenen een klacht heeft gemeld.