Heeft u een klacht ?

U kunt ons hierover altijd bellen. Ons telefoonnummer is 0900 - 1964 (geen extra kosten). Dan bespreken we uw klacht en vaak kunnen we het probleem direct oplossen. U kunt ons ook een brief of een e-mail sturen. Vermeld in een e-mail of brief altijd uw pensioennummer en een telefoonnummer waarop we u kunnen bereiken.

Telefoonnummer: 0900 - 1964 (geen extra kosten)
E-mail: pensioen@pfvervoer.nl
Postadres:

Pensioenfonds Vervoer
Antwoordnummer 800
9700 WB Groningen

Bent u niet tevreden met de oplossing van uw klacht?

Dan kunt u een ‘beroep’ instellen bij de klachtencommissie van Pensioenfonds Vervoer. U start dan een formele klachtenprocedure. Dat kan alleen met een brief of een e-mail, met een duidelijke omschrijving van uw klacht en waarom u niet tevreden bent met de oplossing van Pensioenfonds Vervoer.

De klachtencommissie bekijkt uw klacht en de oplossing van het fonds. Op basis daarvan adviseert de klachtencommissie het bestuur van Pensioenfonds Vervoer. Het bestuur neemt vervolgens een besluit over het beroep dat u heeft ingesteld. In het ‘reglement Klachtenregeling’ staat de klachtenprocedure beschreven.

Het adres van de klachtencommissie:

Klachtencommissie Pensioenfonds Vervoer
Postbus 501
9700 AM Groningen

Ombudsman Pensioenen

Bent u het niet eens met de afhandeling van het beroep dat u heeft ingesteld, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de landelijke Ombudsman Pensioenen:

Postbus 93560
2509 AN Den Haag
Telefoon: (070) 349 9620