Gegevens aanleveren via bestandsaanlevering

‘Bestandsaanlevering’ betekent dat u een Excelbestand met gegevens van alle werknemers uploadt in het werkgeversportaal. U kunt zo meerdere mutaties in één keer doorgeven.
 

De voordelen van bestandsaanlevering

  • U hoeft de mutaties niet apart door te geven via het werkgeversportaal.
  • U kunt het bestand controleren voordat u het uploadt. Zo weet u zeker dat u de juiste gegevens doorgeeft.

Hoe werkt bestandsaanlevering?

  1. Log in op het werkgeversportaal en ga naar het tabblad ‘Bestand’.
  2. Klik op ‘voorbeeldbestand downloaden’.
  3. Vink ‘gegevens overnemen’ aan. Het bestand wordt vervolgens gevuld met de namen, de BSN-nummers en de datums waarop uw werknemers in dienst kwamen.
  4. Vink aan welke wijziging u wilt doorgeven en klik op ‘Bevestigen’. Daarna opent automatisch een Excelbestand.
  5. Vul in dit bestand bij de werknemer(s) waar het om gaat de wijziging in.
  6. Klik op ‘uploadbestand aanmaken’ en sla het bestand op als een .csv bestand.
  7. Selecteer het .csv bestand via ‘Bladeren’ onder het tabblad ‘Bestand’.
  8. Klik op 'uploaden' om het bestand aan te leveren.